مزایا واشر سیل القایی

واشر سیل القایی چیست؟

واشر سیل القایی مهم ترین تجهیزاتی است که برای پوشش دهی و همچنین پلمپ کردن درب شیشه ها و بطری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، برای استفاده از واشر سیل القایی و پلمپ و درزبندی درب بطری ها و شیشه های مختلف به ماشین های صنعتی و دستگاه های مخصوصی نیاز است.

معرفی دستگاه های سیل القایی

دستگاه هایی که کار پوشش دهی و پلمپ شیشه و بطری را انجام می دهند انواع و برند های مختلفی دارند و مراحل کار آن ها به گونه ای است ، با استفاده از فرایند گرما و حرارت دهی به بطری های شیشه ای و یا پلاستیکی پوشش را انجام می دهند.

در کار با این نوع دستگاه ها نیازی به فشارزیاد نیست و به صورت اتوماتیک تمامی محفظه ها و بطری ها پلمپ و بسته می شوند. در برخی موارد با استفاده از اتصال دهنده ها و کانداکتور های الکتریکی می توان فویل های آلومینیومی را نیز به عنوان درپوش در این نوع دستگاه ها مورد استفاده قرار داد. این نوع درپوش ها بسیار محکم به ورودی بطری چسبانده و اتصال داده می شوند  و به راحتی جدا نمی گردند، جنس این نوع سیل ها معمولا از پلی استر، پلی وینیل کلرید و یا پلی اتیلن و همچنین سایر محصولات ترموپلاستیک می باشد. لازم به ذکر است که معمولا در فرایند اتصال واشر سیل القایی به صورت مستقیم از حرارت استفاده نمی شود.

واشر سیل القایی به عناوین زیر بستگی دارد:

– جنس بدنه ظرف محصول مد نظر( بهتر است پلاستیکی باشد)

– محتوای داخل ظرف مورد نظر برای بسته بندی

– نیاز به واشر با لایه های مختلف (فوم یا مقوا)

– کیفیت درب ظرف

سیل القایی محصول اصلی شرکت واشرسیل آرون است، این مجموعه نزدیک به ۱۵سال تجربه در واردات انواع واشرهای درزبندی آلومینیومی دارد، در واقع این شرکت یکی از تامین کنندگان معتبر در زمینه واشر سیل برای مصارف غذایی، دارویی، بهداشتی و صنعتی می باشد. شرکت واشرسیل القایی  آرون با توجه به تجربه ی پرسنل وهمکاری با تامین کنندگان تولید ، واشر سیل مصرفی شرکت های معروف غذایی و صنعتی در کشور را عهده دار می باشد.  محصولات پلمپ و درزبندی چندی پیش از طریق  واردات ازکشور های تایوان، چین، مالزی و آلمان وارد کشور می شد در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران این محصولات تولید و ارائه می کردد با تنوع فراوانی که سبد محصولات این مجموعه دارد پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از صنایع مختلف از مواد غذایی گرفته تا انواع دارو، محصولات کشاورزی، انواع سموم و آفت کش ها، شوینده ها و ضد عفونی کننده ها و روان کننده های صنعتی و غیره می باشد.

 (PE) سیل القایی پلی اتیلن  

سیل القایی پلی اتیلن آلمینیومی از جنس پلی اتیلن است و برای انواع ظروف پلی اتیلن شامل: انواع قوطی، بطری، جار و پلمپ محصولاتی مانند شکلات و عسل و خامه صبحانه و انواع لبنیات استفاده می گردد. آلومینیوم سیل پلی اتیلن در بین مردم به عنوان نام پلمپ درب بطری پلاستیکی بیشتر شناخته شده است که دارای دو مدل متفاوت از نظر جنس و مواد اولیه هستند ، این دو مدل تک لایه و دولایه است. در نوع دو لایه یک لایه ی فوم، مقوا و یا نایلون روی واشر آلومینیومی قرار گرفته است که بسته به لایه ی دوم  کاربرد متفاوتی برای واشر سیل می توان در نظر گرفت.

آلومینیوم سیل القایی پلی اتیلن

سیل القایی پلی اتیلن برای بسته بندی محصولات متنوعی استفاده می شود، شاید برایتان سوال شود که برای چه محصولاتی از سیل القایی میتوان کمک گرفت ، تمام محصولاتی که برای حمل و نقل و نگهداری در انبار به مدت طولانی و محصولاتی که احتمال سر ریز و یا بیرون آمدن از بسته بندی را داشته باشند  نیازمند آب بندی ویا همان پلمپ کردن ظروف بسته بندی است ، محصولاتی که نیاز به حفظ امنیت و اصالت محصول دارند، در واقع باید در برابر رطوبت حفظ گردند و یا محصولاتی که عطر، رایحه، کیفیت و رطوبتشان نیاز به حفظ شدن دارد و در ظروف پلاستیکی بسته بندی شده اند، همگی محصولاتی هستند که می توان از آلومینیوم سیل پلی اتیلن برای پلمپ ظروفشان استفاده نمود و لازم به ذکراست فقط برای ظروف پلاستیکی میتوانیم مراحل پلمپ کردن را انجام دهیم ظروف فلزی نمیتواند با واشر سیل القایی پلمپ شود.

کاربرد آلومینیوم سیل القایی پلی اتیلن

–  محصولات غذایی و انواع نوشیدنی ها (انواع آبمیوه، شیر، انواع سس مایونز، سس هزار جزیره و سس گوجه یا کچاپ، شکلات صبحانه، عسل، قهوه، نسکافه، کافی میکس، کره بادام زمینی)

–  محصولات دارویی مانند: (قرص و کپسول)، پماد، ژل یا کرم

– محصولات آرایشی و بهداشتی (انواع کرم، ژل، شوینده، مایع دستشویی، انواع سفید کننده یا ضد عفونی کننده ها )

– انواع روغن های خوراکی (روغن زیتون، روغن کنجد، روغن آفتابگردان، روغن سرخ کردنی)

– انواع روغن موتور و روان کننده های صنعتی (گریس، واسکازین و سایر محصولات صنعتی شامل شیشه شوی خودرو، مکمل سوخت، ضد یخ، خوشبو کننده ها وغیره)

– انواع سموم شیمیایی و آفت کش های کشاورزی و خانگی

در صورت تمایل مشتری های عزیز امکان چاپ تعداد بالا لوگو و یا چاپ عبارات معتبر برند خود بر روی واشرسیل القایی پلی اتیلن تک لایه وجود دارد. باید توجه داشته باشید چاپ نام برند و لوگو فقط در صورتی که خریداران محترم توانایی اثبات مالکیت برند و یا نام شرکت باشند قابل انجام خواهد بود.

مهم ترین فواید استفاده از واشر سیل القایی

بسته بندی مناسب محصولات مهم ترین نکته در فروش و ارسال محصولات به حساب می آید، بسته بندی محصولات علاوه بر این که باید زیبا، مناسب حمل و نقل و جنس محکمی داشته باشد باید ازعدم نشت محصول حین حمل، ارسال مرسوله اطمینان حاصل کرد وهمچنین حفظ سالم بودن محصول امر بسیار مهمی است. در این صورت است که با خیالی راحت می توان محصول را به تمام نقاط  مختلف بدون کوچکترین آسیب ارسال کرد.

مزایای واشر سیل القایی

  • آسان بودن استفاده از محصولات
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • از نشت احتمالی محتویات داخل محصولات جلوگیری می کند .
  • حفظ سلامت محصول (مدت زمان ماندگاری محصول افزایش پیدا می کند)
  • جلوگیری ازامکان دستکاری و یا احتمال تغلب در محصول
  • افزایش اعتماد مشتری ها
  • امکان استفاده در ظروف مختلف مانند (پت، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، شیشه…)

انواع واشر سیل القایی

واشر سیل القایی مقوادار:

واشرسیل القایی مقوا داربرای محصولات شیمیایی، سموم ها ، مواد غذایی مناسب است این محصول شامل فویل آلومنیومی لمینت دار به همراه یک ورق با ضخامت مختلف مقوایی است که با کمک چسبی مخصوص به هم وصل شده اند. ضخامت مقوا میتواند تغییر کند و این امر تعیین قیمت محصول می شود، این محصول هم دو مدل است : واشر جدا شونده و نشونده،  جدا شدن و نشدن فویل از مقوا به مرحله سیل بستگی دارد و البته به نوع چسب مورد استفاده هم بستگی دارد ، در مدل واشرسیل القایی مقوادارجدا نشونده چاپ بر روی مقوا صورت می گیرد وبرای نوع جدا شونده فویل چاپ می شود و در صورتی که مقوا بعد از سیل شدن به فویل چسبیده باشد چاپ بر روی مقوا انجام می شود. و این امر بستگی به نوع و جنس ظروف دارد.

 مزایای واشر سیل القایی

 

واشر سیل القایی شیشه:

واشرسیل القایی شیشه یکی از مهم ترین انواع واشرسیل است که برای پلمپ محفظه های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. واشر القایی شیشه دارای مزایای زیادی است، از نشت محتوای داخل ظرف جلوگیری می کند، از ورود هوا به داخل بطری جلوگیری می کند، عمر مفید محصولات را افزایش می دهد و در واقع ماندگاری محصول بالا می رود، و رضایت مشتری را به همراه دارد. روش های استفاده از درب های بطری برای پلمپ دهانه محفظه بطری ها متفاوت است. برای بطری های شیشه ای، از یک قطعه فلزی مدور کوچک با پشتی پلاستیکی استفاده می شود.

واشر سیل القایی شیشه

واشر سیل القایی تک لایه:

واشر سیل القایی تک لایه یکی از پرطرفدارترین انواع سیل های القایی می باشد، همانطور که ذکر شد، برای پلمپ و پوشش دهی درب بطری و شیشه ها به واشر سیل القایی نیاز دارید، وقتی برای اولین بار یک ظرف داروی بدون نسخه را باز می کنید، بین درپوش لایه صافی از جنس فویل خواهید دید که اگر می خواهید به قرص ها و محتوای داخل ظرف دسترسی پیدا کنید، باید آن را پاره کنید، این لایه نمونه ای از واشرسیل القایی است.

واشر سیل القایی تک لایه 

واشر سیل القایی فوم دار:

واشرسیل القایی فوم دار یکی ازمهمترین تولیدات درخط تولید است. همانطور که می دانید از واشر سیل القایی برای حفاظت بیشترمحتویات بطری ها و ظروف پلاستیکی استفاده می شود. برای جلوگیری ازعبورهوا و گازها به داخل بطری از واشر سیل القایی می توان استفاده کرد، یکی ازبهترین مدل های واشر سیل القایی فوم دار است .

آیا می دانید واشر سیل القایی فوم دار چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع درپوش کاربرد های بسیار زیادی دارد. از واشر سیل القایی فوم دار می توانیم برای نگهداری محصولات خشک و تر استفاده کرد، چون از ورود رطوبت به داخل ظرف جلوگیری می کند.

آیا می دانید واشر سیل القایی فوم دار چه کاربرد هایی دارد؟

 

واشر سیل القایی آب بندی:

واشر فوم آب بندی محصولی بسیار ارزان است، زمانی که نیاز به جلوگیری از نشت محصولات مایع در هنگام حمل و انبار داری محصول خود داریم از آن باید استفاده کنیم.

 

 واشر سیل القایی آب بندی